Neushoorn stam

Bij de Neushoornstam is iedereen van 18 tot 23 jaar welkom. Elke eerste zaterdag van de maand komen we samen en draaien we een leuk programma dat door onszelf gemaakt wordt. We draaien vanaf 20.00 uur totdat het programma is afgelopen. Elk lid werkt mee aan de organisatie van onze groep en alles daaromheen. We gaan minimaal één keer per jaar op kamp. Hoe, wat, waar en wanneer bepalen we allemaal zelf!

We zijn niet vies van een feestje; gezelligheid staat bij ons voorop. We vinden het dan ook heel belangrijk dat iedereen een leuke tijd heeft en proberen daar alles aan te doen. De meesten van ons zijn zelf ook leiding binnen Scouting Stratum. Onze activiteiten sluiten aan bij onze interesses en zijn meestal scoutinggerelateerd. We zoeken hiermee zelfstandig onze grenzen.

Iedereen is welkom een keertje mee te komen draaien. Wij staan open voor nieuwe leden en geven iedereen een kans om van onze aanwezigheid te kunnen genieten.