Wachtlijst

Soms kun je niet terecht bij een bepaalde speltak, omdat deze al vol is. Je komt dan op een wachtlijst en zodra er plek is, kun je lid worden van de groep. Om je aan te melden klik je op 'inschrijven' onder het kopje 'lid worden'. Meestal staan er wel een aantal kinderen op de wachtlijst per speltak, en hoe lang het duurt voor je aan de beurt komt is lastig te zeggen.

Elke speltak heeft een maximaal aantal leden, wat gebaseerd is op het aantal leiding dat de speltak heeft. Wanneer er een plekje vrij komt hangt natuurlijk af van leden die stoppen, of bij het overvliegen naar de volgende speltak gaan als ze oud genoeg zijn. Als je terwijl je op de wachtlijst staat niet meer in aanmerking komt voor je huidige leeftijdsgroep, dan schuif je automatisch op naar een oudere groep. Je komt dus zo snel als mogelijk aan de beurt.

Als uw kind graag bij een vriendje of vriendinnetje in de groep wil (er zijn namelijk 2 welpengroepen en 2 verkennergroepen), geef dan aan bij welke groep het vriendje of vriendinnetje zit. Daarnaast is het ook belangrijk de naam van het vriendje of vriendinnetje te vermelden, dan kunnen we hier rekening mee houden. Zodra je je aanmeldt, krijg je een mail met informatie. Als er na deze mail nog vragen zijn, kun je contact opnemen met de contactpersoon die in de mail staat.